sneeuw

donderdag 8 juli 2010

Speldenpotje...

Hallo allemaal,
Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan (niet dat het mijn hobby is maar dochterlief moet natuurlijk op tijd naar school) en heb ik gelijk de tuindeuren open gezet. Het is zo lekker buiten dat ik eigenlijk besef dat het helemaal niet erg is om er zo vroeg uit te moeten gaan. Gelijk maar weer wat foto's geschoten van het speldenpotje wat ik nog zou laten zien en wat andere spulletjes...


Het hartje van puimsteen kreeg ik gisteravond van mijn vriendin. Het is bijna een traditie geworden dat we altijd iets voor elkaar meenemen van onze vakantie bestemming. Lieve Ine ik weet dat je af en toe ook op mijn blog kijkt dus bij deze nogmaals bedankt!!

Nu ga ik weer lekker verder genieten van het prachtige weer.

Tot een volgend berichtje.

Gr. Susan.

12 opmerkingen:

  1. Wat een super goed idee jou spelden potje.
    Zou het bij mij ook gaan werken??? Ik betwijfel het want ik vind na 1 maand nog altijd spelden als ik eens iets heb gemaakt hihi
    errug hé!!!
    Super leuk hartje zeg
    Ik wens je een hele fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bezoekje! Leuk om je blog te ontdekken. Lieve groeten uit Kreta, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was dus duidelijk carpe diem!

    Het is in de vroege ochtend heerlijk fris buiten,niet dat ik dat alle dagen voel......maar zo af en toe ben ik ook vroeg uit de veren....

    Leuk puimsteenhartje...voor de sier....of krijgen je voetjes een heerlijke scrubbeurt?

    Da's wel handig zo'n speldenpotje, ik steek de spelden meestal tussen m'n lippen.

    Ik zal je verder niet storen.....jij blijft maar lekker buiten zitten,je hebt een leuk blad om in te bladeren zo te zien;-)

    Fijne dag!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Susan, via via ben ik hier terechtgekomen en heb me maar meteen als volger gemeld want ik kijk mijn oogjes uit op je mooie blog. Wat maak jij mooie dingen, zelf ben ik ook zo een Tilda liefhebster en het sfeertje in je huis vind ik ook prachtig.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee, zo'n speldenpotje! Erg leuk ook zo met die roze stof!!

    Ik ga ook weer eens naar buiten...kijken of het er nu wat aangenamer is!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Susan,

    Ik vind het ook geen straf om vroeg op te moeten hoor, maar om daarna de hele dag op mijn werk te zijn... al heb ik echt geen hekel aan mijn werk hoor... zou ik aan vakantie toe zijn???
    Je hebt weer leuke dingen gemaakt!!! Mijn complimenten!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het speldenpotje zo leuk !!! echt mooi gemaakt hoor!!! mooie foto's gezellig !!

    Lieve groetjes Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes en in leuke kleuren.
    Fijn dat je van de heerlijke zon hebt kunnen genieten.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spulletjes en wat een geweldig speldenpotje. Heb je deze zelf gemaakt? Ik vind hem prachtig.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig speldenpotje, leuk om kado te geven aan iemand die veel naaigerei gebruikt

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Susan
    wat leuk dat je mijn blog gaat volgen hoop dat je veel inspiratie opdoet ;-)
    Mooi speldenpotje heb je gemaakt ,ik heb direct toen ik in de stad was ook zo een potje gekocht maar het moet verder nog even wachten
    Bedankt voor het idee.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Susan,

    Dank voor dat je me attent maakte op je blog.
    Ziet er mooi uit met die kleurige foto's en die speciale achtergrond.

    Groetjes,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen