sneeuw

maandag 28 mei 2012

Het blijft nog even stil.....

Hallo allemaal,

Ik weet niet goed waar ik moet beginnen en of ik er goed aan doe om dit hier te schrijven maar ik wil jullie toch even laten weten waarom ik hier al zo lang niet geweest ben....
Ik maak op dit moment een verschrikkelijke tijd door want mijn man en ik gaan scheiden...pffff...dat is eruit.
Ik moet nu eerst voor mezelf zorgen om alles op de rit te krijgen en dat valt nog niet mee zal ik jullie vertellen...een hoop geregel hier en dat zullen jullie begrijpen hoop ik...

Dit is dus weer een berichtje zonder foto's en ik hoop echt dat ik binnenkort de energie heb om weer gezellig bij jullie aan te sluiten??

Tot een volgend berichtje.
Gr. Susan.

14 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk verdrietig nieuws Susan.....pfffff.....en ja wat ga je nu zeggen.....ik wens je sterkte voor de tijd die gaat komen lieverd.......dikke kus van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Susan, ik wens je ook veel sterkte en misschien is het bloggen dadelijk voor jou een grote steun in de komende tijd.......liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Susan ik wens je heel veel sterkte weet heel goed wat je voelt en waar je nu in zit heb het allemaal mee gemaakt ,en weet hoe zware tijd het is ,sla even een arm om je heen en geef je een dikke knuf heel veel sterkte denken aan je lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verdrietig nieuws lieve Susan.
    Ik wens je veel sterkte met alles en denk goed om je zelf.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat jammer dat het tussen jullie niet meer gaat. ik wens je heel veel sterkte toe. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach lieve Susan, wat een naar bericht!! En of het nu je eigen keus is of dat dat niet het geval is, het geeft altijd veel verdriet, je neemt zo'n beslissing maar niet zo. Bovendien heb je ook nog een dochter waarvoor je wil dat alles goed geregeld wordt. Ik wens je enorm veel sterkte toe...ik leef met je mee!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach dat is zeker verdrietig voor je je moet er doorheen en dat heeft tijd nodig ik hoop dat je er weer bovenop komt en sterk word..

    We horen vast weer van je....sterkte hoor meis..
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, wat een naar bericht.
    Ik wens je dan ook heel veel sterkte de komende tijd.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vervelend nieuws, schrik ik toch even van. Wens je heel veel sterkte de aankomende tijd en voor in de toekomst heel veel geluk samen met je dochter.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat naar nieuws........een zware emotionele tijd met veel heel veel papierwerk.......
    Weet wat je doormaakt.....denk aan je.......
    Pas goed op jezelf.......en heel veel sterkte en liefs meid.

    Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte!!

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verdrietig nieuws... Sterkte!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK WENS JE HEEL VEEL STERKTE EN WIJSHEID TOE DE KOMENDE TIJD!
    STERKTE!!

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie zojuist je berichtje pas, veel sterkte en liefs meis.

    BeantwoordenVerwijderen