sneeuw

donderdag 24 november 2011

Lang geleden...

Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik een berichtje op mijn blog heb gezet. Druk met van alles en nog wat, ach jullie kennen het vast wel...
Nu de herfst in volle gang is ben ik alweer aan het nadenken hoe ik het allemaal met de kerstversiering zal gaan doen. Vorig jaar het kleine boompje met wat kerststukken en een krans hier en daar en ik moet zeggen dat is ons goed bevallen. Geen gezeul met zo'n grote boom (een zeer prettige bijkomstigheid voor mijn man:)) en ook nog eens veel dennennaalden minder aan het eind.
De keuze is dus gemaakt...
We gaan weer voor de kleine boom. Als hij volgende maand weer staat zal ik er zeker weer foto's van plaatsen op mijn blog. Voor nu nog even wat dennenappels in een schaal want de herfst is nog niet voorbij...
Tot een volgend berichtje.
Gr. Susan.

10 opmerkingen:

  1. Leuk weer wat van je te horen, lezen, zien.
    Ben benieuwd straks naar je mooie kleine maar fijne boom.
    Fijne dag
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je weer te lezen ,of hij nou groot is die boom of klein als er maar een kerstsfeer is .... ben benieuwd hoe hij word ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer iets van je te horen Susan.
    Ik vind die voorpret voor de feestdagen altijd zo leuk. Bedenken hoe je alles gaat versieren, ik ben er ook al druk mee, dan kan ik na het Sinterklaasfeest meteen aan de slag.
    Ben benieuwd naar jullie boom en andere sfeerbrengers.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bent!
    Ik ben benieuwd hoor! en de foto van de dennenappels is super mooi!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent Susan!! Hier komen de kerstkriebels ook steeds verder omhoog, maar ik hou me nog even in...!!

    Tot gauw! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee wat leuk Susan !!!,.....tja...zondag eerste advent.......gaat hard he??? liefs van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja de meesten zouden al wel weer met hun gedachten bij kerst zitten. een fijne dag. liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk weer een postje van jou!
    Het is altijd weer een gesleep met die boom. Ik ben op de nepper overgegaan. De dennengeur denk ik er wel bij. Ik ben benieuwd hoe het er bij je uit gaat zien.

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gedoe, idd!! We hebben al 2 jaar geen boom meer gezet, en dat bevalt me prima! Wel allerlei Kerstversieringen natuurlijk! Dus is het toch Kerst!
    Misschien dat ik ook een klein boompje buiten ga zetten, onder het afdak!!

    Fijn Sint weekend!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ook in de winter mogen de dennappels blijven hoor! Gezellig zo'n schaal vol!
    Groetjes |Elly

    BeantwoordenVerwijderen