sneeuw

zaterdag 11 december 2010

Kerstswap...

Hallo allemaal,

Een poosje geleden heb ik meegedaan met de Kerstswap van Hilde en Annette en eindelijk mag ik vandaag laten zien wat een mooie cadeautjes ik gekregen heb. De mooie spulletjes zijn gemaakt door Saskia van het blog,

http://saskia-lieveheersbeestje.blogspot.com/



Alles was mooi ingepakt in zilver papier met witte engeltjes. De grootste verrassing was dat er ook nog een extra cadeautje in zat voor onze dochter...echt SUPER Saskia dat je daar aan gedacht hebt!!

De foto's heb ik gemaakt op de schouw maar nu hangt het huisje aan de sleutel van de kast en het varkentje (wat deze kerst niet op de kerstdis komt te staan, haha) hangt aan de deur in mijn roze hoekje...

Saskia nogmaals bedankt...ik vond het erg leuk om met met jou swapsister te zijn!!

Tot een volgend berichtje.
Gr. Susan.

12 opmerkingen:

  1. Wat lief zeg...en dan ook nog een extraatje voor je dochter! Geniet er van!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi ingepakt en wat lief om aan je dochter te denken. Leuk cadeau-tjes zeg. Lekker van genieten. Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat creatief zeg heel leuk is het.
    Dat zal je dochter mooi vinden dat ze ook wat kreeg.

    Fijn weekend liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en vooral creatieve cadeautjes.
    Ik deed ook mee met de swab, maar heb (nog) niets ontvangen.

    Gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie swap, ik heb ook meegedaan, en ik ben ook superenthousiast! Geniet ervan, en volgend jaar doen we gezellig terug mee ;-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh... gave swap! Heel erg leuk dat varkentje! En zo'n huisje wil ik nog steeds eens maken. Misschien in de kerstvakantie...
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Susan.
    Ik vond het ook heel leuk om je swapsister te zijn.
    Ik ben het weekend naar mijn broer geweest dus had ik het er vrijdagavond al op gezet.
    Was zo nieuwsgierig het hele weekend naar jou bericht.
    Ik vind je foto's erg leuk.
    Bedankt nog voor de kadoos.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeau's! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Susan,

    Jij bij mij en ik bij jou, op hetzelfde moment.

    Alleen ging er iets fout met mijn reactie! Zo erg dat k de pc weer moest opstarten!

    Maar de aanhouder wint!!

    Leuk wat jij kreeg,en wat maakte jij?

    Of moet ik dan naar de blog van het lieveheersbeestje toe?

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog. Binnenkort zie je me weer verschijnen!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Susan, het lukt mij niet om op je gedachten post te reageren dus doe ik dat maar even hier! Ohhh...wat heeft je moeder een prachtige leeftijd...heerlijk dat je zo lang van haar genieten kunt!

    En nu hou ik je niet langer op, want je hebt genoeg te doen hi hi! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg ook geen reactie op je bovenste post. Misschien nog even opnieuw je bericht posten? Maar leuk om je gedachten even te lezen. Wat een gezegende leeftijd heeft je moeder.
    Ik moet nu nodig strijken en was vouwen...maar kom niet achter dit scherm weg..
    LIeve groet,Renny

    BeantwoordenVerwijderen