sneeuw

dinsdag 23 november 2010

Griep en Rozenbottels...



Hallo allemaal,
Even een kort berichtje van mij. Helaas zijn wij hier in huis ook besmet met de griep...ik heb de afgelopen weken wel wat berichtjes bij diverse blogs achtergelaten maar dat is het dan wel zo'n beetje. Vandaag gaat het weer een beetje de goede kant op en hoop ik weer veel bij te kunnen lezen bij iedereen...
Ik heb nog wel even een foto gemaakt van het hart met rozenbottels die op de spiegel boven de schouw hangt.
Vanavond komt mijn vriendin en dan hopen we weer wat te gaan knutselen.
Tot een volgend berichtje.
Gr. Susan.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Susan,

    Ik ben blij dat het weer iets beter met je gaat!!

    Vanavond knutselen, dan word je weer helemaal blij!!
    Je hart met rozenbottels vind ik super!!!
    Het hangt mooi zo, aan die spiegel!

    Knutsel ze!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij lukte het eerst ook niet, en later weer wel! Ik had begrepen dat je vanavond ging knutselen!!

    Ga ik daar ook nog even kijken!!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen